עמוד הבית פוריות, הריון והנקה

פוריות, הריון והנקה

פוריות, הריון והנקה

השלב בו אנו, הנשים, מחליטות להביא ילדים לעולם הוא השלב בו אנו צריכות לדאוג לבריאות שלנו יותר מתמיד, החל מלפני הכניסה להריון, וכלה בתום תקופת ההנקה.

בתקופה הזו, אנו צריכות להיות אחראיות ביותר לגבי אורח החיים שלנו, וכמובן התזונה שלנו.

לאחר מחקר רב בתחום, צברתי את הידע הנרחב הדרוש, על מנת לתת כלים תזונתיים שעשויים לשפר את המצב התזונתי שלך, ובכך להעלות את רמת הפוריות שלך, ולהגדיל את סיכוייך להיכנס להריון. אם את בשלב טיפולי פוריות אוכל לסייע לך לשמר את משקלך התקין ולמנוע עליה מיותרת במשקל.

אם כבר מגיע לך "בשעה טובה", בקליניקה שלי נבנה ביחד תפריט מאוזן, אשר יתומוך תזונתית הן בן והן בעובר המתפתח. בנוסף תקבלי כלים לניהול אורח חיים נכון ובריא, גם בשלב שאחרי הלידה. השילוב של תזונה בריאה ואורח חיים בריא בתקופת ההיריון, מוריד את רמת הסיכון של ההיריון, ותורם הן לבריאותך והן לבריאותו של עוברך.

מעקב תזונתי צמוד במהלך ההריון הינה הדרך שתסייע לשמירה על בריאות מקסימאלית ובסופו של דבר לירידה במשקל בסיום ההריון וההנקה.. ליווי תזונתי לאורח ההריון יסייע לך לשמור על בריאותך בזמן ההריון ולאחריו, כמו גם על בריאות העובר.

לאחר הלידה מגיע שלב ההנקה הוא השלב שבונה ומגן על ילדינו. ההנקה היא היסוד, ויסודות צריכים להיות חזקים. הנקה מסיעת לשפר את המערכת החיסונית של התינוק ולכן היא חשובה כל כך. מי מאיתנו שאכן בוחרת להניק, נזקקת לתזונה מתאימה על מנת שגופה יוכל לתמוך בתהליך ייצור החלב ובו בזמן לשמור על בריאותו וחוזקו של גופה. בתקופת ההנקה, התזונה שלך היא התזונה של תינוקך. לכן ההקפדה על מה שאנו מכניסות לגופינו צריכה להיות יתרה. בקליניקה אתן לך את הכלים הדרושים כדי להגיע למצב תזונתי אופטימאלי שלך ושל תינוקך.

קיראי עוד בנושאי אכילה בריאה בהריון וירידה במשקל לאחר לידה



התקשרו לקביעת פגישה!